Tudás és tankönyv: a történelemtudás mérése ötödik osztályos tanulóknál
Main Article Content
Abstract
A Tankönyvkutató Intézet és a Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskolája közös kísérleti kutatást szervezett, hogy feltárja a tankönyvi szövegek és a tanulók olvasási teljesítménye közötti összefüggéseket. A kutatás arra a feltevésre épül, hogy a tankönyvek szövegezésének minősége visszahat a tanulók teljesítményére, tudására, különösképp az ismeretek feldolgozása terén. Ennek a kutatásnak a része az a tudásszintmérés, amelyet az ötödik osztályosok körében 2006 júniusában végeztünk.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Porogi, A. (2007). Tudás és tankönyv: a történelemtudás mérése ötödik osztályos tanulóknál. Iskolakultúra, 17(11-12), 3–20. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20686
Issue
Section
Articles