Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei

Main Article Content

Andrea Kovácsné Duró

Abstract

Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két intézményben megvalósuló tanárképzésben részvevők értékelési szemléletmódja között milyen hasonlóságok és különbségek mutathatók ki.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Kovácsné Duró, A. (2007). Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei. Iskolakultúra, 17(1), 135–142. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20570
Section
Articles