Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről

Main Article Content

Ilona Horváthné Moldvay

Abstract

Az integrált nevelés nem az iskola belügye. Ugyanakkor tudjuk, hogy az integráció egyik fő akadálya az iskolai-pedagógiai kultúrában, a nevelői attitűdben rejlik. A vizsgálat segít ráirányítani a figyelmet a nevelőtestületek fogadókészségére a sajátos nevelési szükségletű tanulók integrált nevelésével kapcsolatban. A kérdőíves vizsgálat megpróbálja felszínre hozni, hogy mely részterületen lenne szükség változtatásra, szemléletváltásra. A részterületeket a faktoranalízis módszerével is megközelítettük.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Horváthné Moldvay, I. (2006). Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről. Iskolakultúra, 16(10), 81–97. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20515
Section
Articles