Inkluzív osztályok : a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások
Main Article Content
Abstract
Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pedagógiai megoldásaink egyén-orientáltak, míg az iskola mint rendszer általánosságban véve érintetlen maradt. (Jensen, 1989)
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Tetler, S. (2006). Inkluzív osztályok : a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások. Iskolakultúra, 16(10), 36–43. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20511
Issue
Section
Articles