A terminológiai szemlélet a tankönyvek minőségi megítélésében
Main Article Content
Abstract
Az Oktatási Minisztérium honlapján olvashatók annak a tankönyvkutatásról készült vizsgálatnak az eredményei (Kojanitz, 2004a), amelynek következményeként a minisztérium az eddigi minőségi kritériumok szerinti pontozásos értékelés mellett analitikus vizsgálatok eredményét is figyelembe veszi a forgalomban levő tankönyvek értékelése során. A tankönyvanalízisnek nevezett módszer sok hasznos információt nyújt a tankönyvek megítéléséhez, azonban a kérdéskör teljessé tételéhez feltétlenül szükséges a szövegek tartalmi elemeinek hasonló, mérhető módszerekkel való elbírálása.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Fóris, Ágota. (2006). A terminológiai szemlélet a tankönyvek minőségi megítélésében. Iskolakultúra, 16(5), 79–88. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20442
Issue
Section
Articles