Európa pedagógiája az FP-6-os pályázatok tükrében
Main Article Content
Abstract
Magyarország 2004-es uniós csatlakozása után hosszú távon a 460 milliós piacra való szabad kijutás gazdasági haszna a legjelentősebb, de rövidtávon vitathatatlanul a pályázatok révén elnyerhető támogatások biztosítják a felzárkózást. A pályázatok megírása nehéz feladatot ró a magyar oktatás szereplőire, mivel a projekttervezés, pályázatírás újszerű szemléletet követel. Különböző intézmények és vállalkozások sokféle pályázatíró tanfolyamot szerveznek, ám valójában ők sem rendelkeznek még kellő tapasztalattal.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Kiss, L. (2006). Európa pedagógiája az FP-6-os pályázatok tükrében. Iskolakultúra, 16(3), 127–133. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20415
Issue
Section
Articles