Európa pedagógiája az FP-6-os pályázatok tükrében

Main Article Content

László Kiss

Abstract

Magyarország 2004-es uniós csatlakozása után hosszú távon a 460 milliós piacra való szabad kijutás gazdasági haszna a legjelentősebb, de rövidtávon vitathatatlanul a pályázatok révén elnyerhető támogatások biztosítják a felzárkózást. A pályázatok megírása nehéz feladatot ró a magyar oktatás szereplőire, mivel a projekttervezés, pályázatírás újszerű szemléletet követel. Különböző intézmények és vállalkozások sokféle pályázatíró tanfolyamot szerveznek, ám valójában ők sem rendelkeznek még kellő tapasztalattal.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Kiss, L. (2006). Európa pedagógiája az FP-6-os pályázatok tükrében. Iskolakultúra, 16(3), 127–133. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20415
Section
Articles