A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola első tanéve
Main Article Content
Abstract
A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola működésének első tanévi tapasztalatait elemző tanulmány elsősorban az interkulturális és a tannyelvpedagógiai aspektusra tér ki. E témák azért érdemelnek figyelmet, mert a magyar közoktatásban nincs előzménye a kínai célnyelv alkalmazásának, a migrációval összefüggő pedagógiai feladatok ellátásának, a magyar mint idegen nyelv tanításnak a magyar és tannyelv informális célnyelvi kezelésének.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Vámos, Ágnes. (2006). A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola első tanéve. Iskolakultúra, 16(3), 77–89. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20409
Issue
Section
Articles