Személyes pedagógiatörténet
Main Article Content
Abstract
Iskoláról, pedagógiáról lényegében kétféleképpen szokás írni: vagy a pedagógia szaktudományának elvont nyelvén vagy a személyes visszaemlékezések és vallomások szubjektív hangján. Az előbbi esetén gyakran feltesszük a kérdést: no de mi köze van mindennek az iskolák valós hétköznapjaihoz? Az utóbbi esetén más hiányérzet marad gyakran az olvasóban: igen, ezek mind érdekes emlékek, de van-e egyáltalán általánosítható tanulságuk a személyes történeteknek? ,A magyartanítás mestersége’ című beszélgetéskötet e szakadék áthidalására tesz erőfeszítést.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Fenyő D., G. (2006). Személyes pedagógiatörténet. Iskolakultúra, 16(2), 140–142. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20399
Issue
Section
Articles