Pedagógushivatás – személyiségfejlesztés : pszichodráma a tanárképzésben és -továbbképzésben
Main Article Content
Abstract
A tánctanulási folyamatok megértését csak interdiszciplinális módon lehet kezelni. Az uralkodó demonstráló-imitáló modell beválik azok között a gyerekek (és felnőttek) között, akik eleve jó mozgásfelfogó és -visszaadó képességgel rendelkeznek. Kimondottan kudarc viszont azoknak a körében, akik ezzel a képességgel nem rendelkeznek, és ezek vannak többségben.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Marlok, Z., & Martos, T. (2006). Pedagógushivatás – személyiségfejlesztés : pszichodráma a tanárképzésben és -továbbképzésben. Iskolakultúra, 16(2), 114–122. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20395
Issue
Section
Articles