Önszabályozás a tanulásban
Main Article Content
Absztrakt
A tanulmány célja az önszabályozott tanulás meghatározásával, modellálásával és empirikus vizsgálatával kapcsolatos kutatások elméleti összegzése és a fontosabb tendenciák bemutatása. Felvázolja az önszabályozott tanulás kutatásában történt változások irányát, valamint az önszabályozott tanulás iskolai eredményességben betöltött szerepét. A tanulmány külön kitér Nagy József önszabályozás-értelmezésére és személyiségfejlődési modelljének nemzetközi összehasonlítására, végül bemutatja az önszabályozás tanulásban és az egész személyiség fejlődésében betöltött kulcsszerepét.
Letöltések
Article Details
Hogyan kell idézni
D. Molnár, Éva. (2022). Önszabályozás a tanulásban. Iskolakultúra, 32(11), 30–38. https://doi.org/10.14232/iskkult.2022.11.30
Folyóirat szám
Rovat
Tanulmány