Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?
Main Article Content
Absztrakt
A történelemtanítás tartalmáról és értelméről folytatott diskurzusban fontos kérdés, hogy feladata-e a történelemtanításnak a nemzeti identitás erősítése? S ha igen, akkor hozzájáruljanak-e valahogyan ehhez a történészek? Mit tegyen a történész, ha neki nem ez az ars poeticája? Az Iskolakultúra 2015. évi 7–8. számában Gyáni Gábor írt erről (Gyáni, 2015), erre és a szerző ezzel kapcsolatos más írásaira szeretnék reagálni.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Czeglédi, S. (2016). Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?. Iskolakultúra, 26(11), 94–96. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21859
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek