Doktori kutatások a Pető Intézetben
Main Article Content
Absztrakt
Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kihívásai arra ösztönöznek bennünket, hogy a konduktív pedagógia létjogosultságát és eredményességét, változásra való képességét és erősségeit ne csak tapasztalati eszközökkel, hanem tudományosan alátámasztott pedagógiai vizsgálatokkal is bizonyítsuk. Mindezekért fontosnak tartjuk, hogy az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola Programján doktoranduszaink folyamatban lévő kutatásait bemutassuk.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Horváthné Kállay, Z., Nádasi, Z., Gál, F., Kolumbán, E., & Benyovszky, A. (2012). Doktori kutatások a Pető Intézetben. Iskolakultúra, 22(4), 20–34. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21256
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek