Környezettani ismeretek a természettudományok tanításában
Main Article Content
Absztrakt
A természettudományos tantárgyak népszerűsége az elmúlt években folyamatosan csökkent mind az általános iskolákban, mind a középiskolákban. Emiatt a természettudományos tantárgyakba integrált és általuk közvetített környezettani ismeretanyag átadása, elsajátítása és ezen keresztül a környezettudatos magatartás kialakítása is veszélybe került. Ez különösen hangsúlyos probléma akkor, amikor szűkebb és tágabb környezetünk megismerése, védelme egyre jobban felértékelődik. A kutatás arra hívja fel a figyelmet, hogy a természettudományos oktatásban a környezettani ismeretek elsajátítása hatékonyabb akkor, ha az adott ismeretrendszer egyszerre több tantárgyban is megjelenik, hangsúlyozva azok interdiszciplináris jellegét.
Letöltések
Article Details
Hogyan kell idézni
Kónya, G. (2012). Környezettani ismeretek a természettudományok tanításában. Iskolakultúra, 22(1), 71–79. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21230
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek