Környezettani ismeretek a természettudományok tanításában
Main Article Content
Abstract
A természettudományos tantárgyak népszerűsége az elmúlt években folyamatosan csökkent mind az általános iskolákban, mind a középiskolákban. Emiatt a természettudományos tantárgyakba integrált és általuk közvetített környezettani ismeretanyag átadása, elsajátítása és ezen keresztül a környezettudatos magatartás kialakítása is veszélybe került. Ez különösen hangsúlyos probléma akkor, amikor szűkebb és tágabb környezetünk megismerése, védelme egyre jobban felértékelődik. A kutatás arra hívja fel a figyelmet, hogy a természettudományos oktatásban a környezettani ismeretek elsajátítása hatékonyabb akkor, ha az adott ismeretrendszer egyszerre több tantárgyban is megjelenik, hangsúlyozva azok interdiszciplináris jellegét.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Kónya, G. (2012). Környezettani ismeretek a természettudományok tanításában. Iskolakultúra, 22(1), 71–79. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21230
Issue
Section
Articles