Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében

Main Article Content

Gábor Veres

Absztrakt

A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Veres, G. (2010). Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében. Iskolakultúra, 20(12), 61–77. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21102
Rovat
Cikkek