Hátrányos helyzetű cigány fiatalok középfokú oktatási intézményei és lehetőségei
Main Article Content
Absztrakt
Tanulmányomban bemutatom és elemzem azokat az intézményeket, amelyek a perifériális területen élő, hátrányos helyzetű cigány fiatalok iskolai és munkaerő-piaci esélyegyenlőségét hivatottak elősegíteni, elsősorban az általános iskola és a középiskola között kialakult mély szakadék különböző módszerekkel való áthidalásával. Az általunk vizsgált településen élők iskolai végzettségének, oktatási lehetőségeinek elemzésével, szerkesztett életútinterjúkon (1) keresztül vázolom az általam tipikusnak tartott, az oktatási rendszeren keresztülvezető mobilitási utakat.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Virág, T. (2009). Hátrányos helyzetű cigány fiatalok középfokú oktatási intézményei és lehetőségei. Iskolakultúra, 19(12), 101–115. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20947
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek