Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában
Main Article Content
Absztrakt
Az anyanyelvi nevelésben a fogalmazás tanítása összetett tevékenység, mert az iskolába lépéstől egészen a fogalmazás konkrét tanításáig sokféle nyelvhasználati mód gyakorlásának eredménye a fogalmazás tanításában szintetizálódik. A fogalmazás-tanítás hagyományos stratégiája a tanulói fogalmazás alapos előkészítésén (szerkezeti, tartalmi és stilisztikai szinten) alapul. Felvetődik azonban a kérdés, hogy különösebb előkészítés nélkül képesek-e a tanulók a fogalmazás elején szöveget létrehozni önállóan, illetve egy általuk ismert történetet továbbgondolni, netán erkölcsi gondolatokat írásban megfogalmazni.
Letöltések
Article Details
Hogyan kell idézni
Pintér, H. (2009). Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában. Iskolakultúra, 19(10), 109–116. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20914
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek