Gondolkodásfejlesztés informatika órán
Main Article Content
Absztrakt
Az informatika tantárgy mindössze 15–20 éves múltra tekint vissza a közoktatásban. Ennek a tartalmában is folyamatosan változó tantárgynak a hatékony tanításához tantárgy-specifikus módszertani megközelítésre van szükség. Jelen munka keretei között néhány olyan módszer példákkal illusztrált bemutatására kerül sor, amelyek alkalmasnak tűnnek a tantervi célkitűzések között kiemelt szerepet játszó tanulói gondolkodás fejlesztésére. Ezen kívül bemutatjuk a problémamegoldás egy komplex megközelítésmódját, valamint a tudás és a képesség viszonyát is.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Tóth, P. (2007). Gondolkodásfejlesztés informatika órán. Iskolakultúra, 17(6-7), 47–65. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20641
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek