Európa pedagógiája az FP-6-os pályázatok tükrében
Main Article Content
Absztrakt
Magyarország 2004-es uniós csatlakozása után hosszú távon a 460 milliós piacra való szabad kijutás gazdasági haszna a legjelentősebb, de rövidtávon vitathatatlanul a pályázatok révén elnyerhető támogatások biztosítják a felzárkózást. A pályázatok megírása nehéz feladatot ró a magyar oktatás szereplőire, mivel a projekttervezés, pályázatírás újszerű szemléletet követel. Különböző intézmények és vállalkozások sokféle pályázatíró tanfolyamot szerveznek, ám valójában ők sem rendelkeznek még kellő tapasztalattal.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Kiss, L. (2006). Európa pedagógiája az FP-6-os pályázatok tükrében. Iskolakultúra, 16(3), 127–133. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20415
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek