A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei – egy átgondolt és jól hasznosítható módszertani füzet bemutatása
Main Article Content
Absztrakt
Örök kérdés, vajon a tanári pálya inkább személyiségtípus vagy inkább képesítés kérdése. Az alkalmasság kifejezés arra utal, hogy bizonyos – az évek során – kialakult személyiségjegyek mindenképpen feltételei a pedagógussá válásnak. Külön vitatott kérdés az, hogy ha el is fogadjuk, hogy egyes, 18 20 éves korra stabilizálódó személyiségjegyek nélkül nem lehet valaki jó pedagógus, vajon hogyan s miképpen tudjuk ezt az úgynevezett alkalmasságot mérni.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Czike, B. (2012). A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei – egy átgondolt és jól hasznosítható módszertani füzet bemutatása. Iskolakultúra, 22(7-8), 129–131. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21300
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek