A pandémián túl – a digitális oktatás kézikönyve Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete
Main Article Content
Abstract
A 2020-as év a történelemkönyvek lapjain a pestis- vagy a kolerajárványhoz hasonló évszámként vésődik be. A digitális pedagógia elmélete című könyvet a szerző, Szűts Zoltán a COVID-19 járvány idején írta, s ezért kiválóan reflektál a köz- és felsőoktatásban megfigyelhető változásokra, a kényszerhelyzet okozta helyzetekre. Ráeszmélt a világ, hogy a digitális pedagógia megjelenésével, az oktatás egy újszerű, évezredes hagyományokon túlmutató transzformációját hozta el az életünkbe, vált annak mindennapi részesévé.
Szűts Zoltán (2020). A digitális pedagógia elmélete. Akadémia Kiadó. DOI: 10.1556/9789634545859
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Karagits, K. V. (2021). A pandémián túl – a digitális oktatás kézikönyve: Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete. Iskolakultúra, 31(2), 98–99. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/34262
Issue
Section
Kritika