A játék funkcionális megközelítése
Main Article Content
Abstract
A 20. század eleje a fejlődéslélektan kezdete, és a játék pszichológiai elméletei kialakulásának kora. A funkcionális gondolat mindkettőben fontos szerepet játszott, mind amerikai, mind európai viszonylatban. Tanulmányomban szeretném felhívni a figyelmet, hogy a kezdeteknél a magyarok is jelen voltak, és inspiráló saját gondolatokat fűztek a máig fennmaradt elképzelésekhez. A fókuszban Nógrády Lászlónak, a Magyar Gyermektanulmányi Társaság tagjának A gyermek és a játék című könyve áll, amely nagyon korszerű munka volt a maga idejében, ennek ellenére a játékpszichológiával foglalkozó szöveggyűjteményekben említésre sem került.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Pachner, O. (2017). A játék funkcionális megközelítése. Iskolakultúra, 27(1-12), 183–195. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21904
Issue
Section
Kritika