Az Értékközvetítő és képességfejlesztő pedagógia innovatív törekvései és értékállósága
Main Article Content
Abstract
„A pedagóguslét, a tudás közvetítése, az embereken való segítés, az emberek rávezetése a jóra, az igazság valamiféle meg- és elismertetése izgatott” (Zsolnai, 2002b, 119. o.) – mondja Zsolnai József, a Nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelés és az Értékközvetítő és képességfejlesztő pedagógia megalakítója. Véleménye szerint a neveléstudomány arra való, hogy tökéletesítse a pedagógia praxisát, és ne idegenítsen el a kultúrától. A pedagógia tárgyának pedig értékesnek kell lennie a közjó szempontjából, vagyis a közösség javát, jólétét kell szolgálnia (Zsolnai, 2010, 52–57. o.).
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Olláry-Knoll, I. (2016). Az Értékközvetítő és képességfejlesztő pedagógia innovatív törekvései és értékállósága. Iskolakultúra, 26(7-8), 87–99. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21829
Issue
Section
Articles