Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása
Main Article Content
Abstract
Orosz Sándor professzorral személyesen különböző szakmai testületekben találkoztam. Ezekben elsősorban közéleti szerepben figyelhettem meg, s tanulhattam meg tőle a megalapozott, tényekkel és érvekkel gondosan alátámasztott, körültekintő véleménymondás, értékelés jelentőségét. A megítélés tárgya rendszerint egy-egy kutatói teljesítmény volt, tétje: befogadja-e a tudományos közösség az illetőt, következménye szakmai karrierek felívelése vagy megakadása. Azt tapasztaltam, Orosz Sándor véleménye kialakításakor mindenkor a feladat súlyának tudatában mérlegelte – úgy vélem, nem csak mondandóját, de – minden egyes szavát is. Ma is példaértékű.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Hunyady, G. (2016). Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása. Iskolakultúra, 26(2), 80–87. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21765
Issue
Section
Articles