Tanárképzés Finnországban
Main Article Content
Abstract
Egy-egy nemzet oktatási rendszerének minősítésére és az egyes rendszerek összehasonlítására kiváló kiindulási alapot nyújtanak az OECD (Organisation for Economic Co-operation and Development) által szervezett PISA (Programme for International Student Assessment) mérések eredményei és azok elemzései, ugyanis a részt vevő országok 15 éves tanulóinak tudása jó indikátora mind a rendszerek működésének, mind pedig az oktatásba való befektetés későbbi megtérülésének. Az eredmények alapján nemzetközi kontextusban is látható, hogy milyen fejlesztő beavatkozásokra lenne szükség a jobb eredmények, a méltányosabb, az esélyegyenlőséget biztosító oktatás érdekében.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Bús, E. (2015). Tanárképzés Finnországban. Iskolakultúra, 25(11), 17–28. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.11.17
Issue
Section
Articles