A számítógépes grafika lehetőségei az informatika-oktatásban
Main Article Content
Abstract
Néhány éve még a gyermekekért versengő iskolák presztízs-kérdése volt az informatika tantárgy. A számítógép, az internet elterjedésével reklámértéke csökkent. Manapság, az IKT-eszközök osztálytermi elterjedésével sokak számára a léte is megkérdőjeleződött. Az európai országokban sincs egységes szemlélet a tantárgy kérdéskörében: vannak, ahol a mienkhez hasonló óraszámban, időben, különálló tantárgyként tanítják, máshol általános IKT-követelményként integrálódik a tantárgyak rendszerébe.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Kisantal, T. (2015). A számítógépes grafika lehetőségei az informatika-oktatásban. Iskolakultúra, 25(3), 89–103. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21631
Issue
Section
Articles