A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében
Main Article Content
Abstract
A tanulói hátrányok kompenzálását célzó mentorálás egyre elterjedtebb hazánkban, számos központi és helyi kezdeményezés igyekszik kihasználni a mentor-mentorált személyes kapcsolatában rejlő előnyöket, ugyanakkor e törekvések eredményességének kvantitatív vizsgálatára nem találunk példát a magyar szakirodalomban. A mentorálás újszerűsége mellett ebben vélhetően szerepet játszik az a körülmény is, hogy a mentori munka nehezen megragadható, a tanulók igényeihez igazított tevékenységek egyazon programon belül is rendkívül változatosak lehetnek.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Fejes, J. B. (2012). A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. Iskolakultúra, 22(7-8), 80–95. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21294
Issue
Section
Articles