Látvány és versszöveg közötti dialogikus viszony Kovács András Ferenc Madonna gyermekkel című versében
Main Article Content
Abstract
Kovács András Ferenc költészetének jellegzetes vonásai tekintetében az elemzők egyetértenek abban, hogy az intertextuális funkció, a mnemotechnikai logika, a világirodalmi dialógus, a tradíció alakíthatósága, a beszélő hang eredetének felszámolása, a fiktív költőalakok, a maszkok cserélhetősége meghatározza az interpretációs keretet. A recepciótörténetét meghatározó olvasási stratégiák a hagyomány és a modernitás kettős természetébe ágyazódó intertextuális technikák mentén szerveződnek.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Zakariás, I. (2011). Látvány és versszöveg közötti dialogikus viszony Kovács András Ferenc Madonna gyermekkel című versében. Iskolakultúra, 21(8-9), 95–104. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21176
Issue
Section
Articles