Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései
Main Article Content
Abstract
A tanulók szövegértési teljesítményéről rendszeres tájékoztatást nyújtanak az elmúlt évek nemzetközi és hazai mérései. A PIRLS és a PISA vizsgálatokban a 10 és a 15 éves tanulók teljesítményét vizsgálják, az eredmények összehasonlíthatóságát a nemzetközi szintű adatfelvétel biztosítja. Az olvasás területével foglalkozó kutatók az eredmények mögött meghúzódó okok feltárása és a szövegértési képesség fejlesztési lehetőségeinek feltérképezése érdekében a teljesítmény mögött meghúzódó olyan egyéni jellemzőket és folyamatokat is vizsgálnak, mint például az olvasási motiváció vagy az olvasási stratégiák használata.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Molitorisz, A. (2011). Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései. Iskolakultúra, 21(6-7), 157–165. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21163
Issue
Section
Articles