Természettudományos nevelés ma: megújult pedagógia Európa jövőjéért : vezetői összefoglaló

Main Article Content

Michel Rocard
Peter Csermely
Doris Jorde
Dieter Lenzen
Harriet Walberg-Henriksson
Valerie Hemmo

Abstract

Az utóbbi években több tanulmány rámutatott, hogy aggasztóan visszaesett a fiatalság érdeklődése a kulcsfontosságú természettudományok (2) és a matematika iránt. Annak ellenére, hogy számos projekt és kezdeményezés van folyamatban a trend megfordítására, egyelőre csak a fejlődés visszafogott jelei mutatkoznak. Ha nem kerül sor hatékonyabb fellépésre, Európa hosszú távú kapacitásai az innováció, valamint az innovációhoz szükséges kutatások terén hanyatlani fognak. Ezen felül a népesség egészét nézve, egy olyan társadalomban, amely egyre nagyobb mértékben támaszkodik a tudás felhasználására, a mindennapi élethez szükséges készségek megszerzését is egyre nagyobb veszélyben látjuk.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Rocard, M., Csermely, P., Jorde, D., Lenzen, D., Walberg-Henriksson, H., & Hemmo, V. (2010). Természettudományos nevelés ma: megújult pedagógia Európa jövőjéért : vezetői összefoglaló. Iskolakultúra, 20(12), 13–30. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21099
Section
Articles