Középső csoportos gyermekek készségfejlettsége : összefüggés a RÖVID DIFER és Piaget feladatai között
Main Article Content
Abstract
Gyermekeink életében az óvodában töltött évek meghatározó szereppel bírnak későbbi tanulmányaik, iskolai előmenetelük, sikerességük szempontjából. Az óvodai kezdeményezések során bekövetkező önkéntelen, természetes tanulás alapozza meg a későbbi iskolai tanulást. A 3–6 éves korban esetleg meg nem szerzett tapasztalatok később csak nehezen pótolhatók, az ebben az életszakaszban bekövetkező készség- és képességfejlesztés – az óvodások erős és könnyen aktiválható elsajátítási motivációja miatt (Józsa, 2007) – rendkívül nagy eredményeket érhet el.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Nagy, Z. (2010). Középső csoportos gyermekek készségfejlettsége : összefüggés a RÖVID DIFER és Piaget feladatai között. Iskolakultúra, 20(3), 20–29. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20990
Issue
Section
Articles