Erőszakos könyvek, erőszakos gyerekek? : A. S. Neill két gyerekkönyvéről
Main Article Content
Abstract
A megértés folyamata nem érzelemmentes. Az önkormányzat ülései sokszor magas érzelmi feszültséggel járnak. Ez emberi természetünk része. A nagyszerű bennük éppen az, hogy eljuthatunk az érzelmektől az értelemig. Kipróbálunk valamit, hogy mit lehetne tenni egy-egy együttélési problémával. Vagy működik, vagy nem. Ha nem, hát újra megbeszéljük, és valami mással próbálkozunk. Nem megyünk el viszont abba az irányba, hogy a másikat bűnösnek látjuk, és ezek szerint járunk el vele. A rossz út az, ha megpróbáljuk a másikkal elhitetni, hogy viselkedéséért szégyellje magát, hogy önmagát bűnösnek lássa. Erre nincs szükség.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Fóti, P. (2009). Erőszakos könyvek, erőszakos gyerekek? : A. S. Neill két gyerekkönyvéről. Iskolakultúra, 19(5-6), 143–150. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20861
Issue
Section
Articles