Módszertani kézikönyv az iskolák önértékeléséhez
Main Article Content
Abstract
A könyv rendszerelméletű segítséget kíván nyújtani az iskoláknak a minőségbiztosításhoz kapcsolódó értékelés számára. A pedagógiai értékelés legtöbbek által elfogadott definícióját használja: Minden pedagógiai kategóriára és jelenségre kiterjedő, metodikailag változatos értékelés, mely a visszacsatoló mechanizmusok segítségével lehetőséget teremt az eredményesség alapján történő szabályozásra. Az értékelés lehet külső és belső. A belső egyik fontos fajtása az önértékelés. Célja: az intézményi helyzetfelmérés. Résztvevői: a teljes munkatársi kör.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Szakall, J. (2009). Módszertani kézikönyv az iskolák önértékeléséhez. Iskolakultúra, 19(5-6), 141–143. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20860
Issue
Section
Articles