Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én
Main Article Content
Abstract
A Dörnyei Zoltán és Ema Ushioda által szerkesztett kötet a motivációkutatás legújabb irányzatának friss kutatásaiból ad közre egy szerteágazó gyűjteményt. A kötet arra fókuszál, hogy a Dörnyei által már korábban (2005) bemutatott elmélet (a második nyelvi motivációs énrendszer – ’L2 Motivational Self System’) alkalmazhatóságát bizonyítsa, illetve hogy felvázolja, az elmélet megállja a helyét a korábban integratív motivációként ismert konstruktum friss szellemű újraértelmezéseként.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Mezei, G. (2009). Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én. Iskolakultúra, 19(5-6), 134–139. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20858
Issue
Section
Articles