Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én

Main Article Content

Gabriella Mezei

Abstract

A Dörnyei Zoltán és Ema Ushioda által szerkesztett kötet a motivációkutatás legújabb irányzatának friss kutatásaiból ad közre egy szerteágazó gyűjteményt. A kötet arra fókuszál, hogy a Dörnyei által már korábban (2005) bemutatott elmélet (a második nyelvi motivációs énrendszer – ’L2 Motivational Self System’) alkalmazhatóságát bizonyítsa, illetve hogy felvázolja, az elmélet megállja a helyét a korábban integratív motivációként ismert konstruktum friss szellemű újraértelmezéseként.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Mezei, G. (2009). Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én. Iskolakultúra, 19(5-6), 134–139. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20858
Section
Articles