Osztálytermi megfigyelések tapasztalatai szakképző intézmények nyelvóráin
Main Article Content
Abstract
A hazai nyelvtanítás hosszabb ideje áll az érdeklődés középpontjában. Bár számos kutatás vizsgálta a feltételeket, a folyamatokat és eredményeket (például Csapó, 2001; Fekete, Major és Nikolov, 1999; Józsa és Nikolov, 2005; Nikolov, 1999, 2003, 2007, 2008; Vágó, 2007), még mindig keveset tudunk arról, hogy mi történik a nyelvórákon, és hogyan jellemezhető a mindennapi gyakorlat. Tanulmányunk egy nagy mintás átfogó vizsgálat egy szűkebb szeletét elemzi Az idegennyelv-tanulás és tanítás helyzete és fejlesztésének lehetőségei a szakképző intézményekben (Nikolov, Ottó és Öveges, 2008) projekt adataira támaszkodva.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Dombi, J., Nikolov, M., Ottó, I., & Öveges, E. (2009). Osztálytermi megfigyelések tapasztalatai szakképző intézmények nyelvóráin. Iskolakultúra, 19(5-6), 16–39. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20848
Issue
Section
Articles