József Attila: Munkások – Miért és hogyan kellene tanítani?
Main Article Content
Abstract
Korunk egyik legfelkészültebb, legigényesebb és legbiztosabb ízlésű irodalomértelmezője 1992-ben így írt ennek az előadásnak választott tárgyáról: „sem A proletárfiú verse, sem a Munkások nem tekinthető műalkotásnak”. Igaz, Szegedy-Maszák Mihály megszorításként nyomban hozzáteszi: „legalábbis akkor nem, ha elfogadjuk Benn mércéjét, aki szerint »korunk egyetlen lírikusa sem hagyott hátra hat vagy nyolc befejezett költeménynél többet«” (1) (Szegedy-Maszák, 1995, 72–73.).
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Arató, L. (2009). József Attila: Munkások – Miért és hogyan kellene tanítani?. Iskolakultúra, 19(3-4), 152–159. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20842
Issue
Section
Articles