A tanulói szükségletek érvényesülése a 19. század pedagógiai tankönyvirodalmában

Main Article Content

Andrea Gróz

Abstract

A 19. században, a népoktatás kibontakozásának időszakában szenvedélyes módszertani viták zajlanak Európa-szerte az olvasmányokról, az olvasókönyvek szerkezetéről, a nyelvtan tanításáról, a beszéd- és értelemgyakorlatok helyéről, anyagáról, s természetesen az írás és olvasás megtanításáról. Nálunk ezek a viták 1868 után kezdenek felpezsdülni a tanítóegyletekben és a módszertani folyóiratok hasábjain.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Gróz, A. (2006). A tanulói szükségletek érvényesülése a 19. század pedagógiai tankönyvirodalmában. Iskolakultúra, 16(4), 37–40. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20423
Section
Articles