Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása
Main Article Content
Absztrakt
Orosz Sándor professzorral személyesen különböző szakmai testületekben találkoztam. Ezekben elsősorban közéleti szerepben figyelhettem meg, s tanulhattam meg tőle a megalapozott, tényekkel és érvekkel gondosan alátámasztott, körültekintő véleménymondás, értékelés jelentőségét. A megítélés tárgya rendszerint egy-egy kutatói teljesítmény volt, tétje: befogadja-e a tudományos közösség az illetőt, következménye szakmai karrierek felívelése vagy megakadása. Azt tapasztaltam, Orosz Sándor véleménye kialakításakor mindenkor a feladat súlyának tudatában mérlegelte – úgy vélem, nem csak mondandóját, de – minden egyes szavát is. Ma is példaértékű.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Hunyady, G. (2016). Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása. Iskolakultúra, 26(2), 80–87. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21765
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek