3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma
Main Article Content
Absztrakt
Az iskolai munkában a csoportos feladatok a legtöbb esetben az aktuális tananyaghoz kapcsolódnak és ezáltal motivációt jelentenek a részvételhez. A legjobb módszer az, ha az osztályt alkotó személyek maguk választhatják meg, hogy kivel szeretnének dolgozni, mert ez már önmagában jó légkört és eredményességet jelez előre. A tagok száma meghatározza azt is, hogyan működnek
közre a sikeres megoldás érdekében, vagy milyen hatékonysággal dolgoznak. A megfelelő csoportkohéziót összefoglalóan szokták jellemezni a csoporton belüli kommunikációval és annak mennyiségével is. Végső soron ez utóbbi kizárólag a csoport létszámának függvénye.
közre a sikeres megoldás érdekében, vagy milyen hatékonysággal dolgoznak. A megfelelő csoportkohéziót összefoglalóan szokták jellemezni a csoporton belüli kommunikációval és annak mennyiségével is. Végső soron ez utóbbi kizárólag a csoport létszámának függvénye.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Dóra, L. (2015). 3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma. Iskolakultúra, 25(1), 35–50. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.1.35
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek