Projektoktatás − Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése
Main Article Content
Absztrakt
Revákné Markóczi Ibolya monográfiája azon kevés projekt-hatásvizsgálatok egyikét tárja elénk, amely képes arra, hogy egyidejűleg több képességre gyakorolt hatást mérjen. Az eddigi hatásvizsgálatok gyengeségeit kiküszöbölendően mutatja be azt a mérőeszközt, ami kognitív, motivációs és kommunikációs képességeket egyidejűleg mér a projektoktatásra vonatkozóan. A „sejt” projekt ön- és egymás közötti értékelésére megbízható és érvényes kérdőívet dolgozott ki, kiegészítve azzal, hogy az értékelési kritériumok kidolgozásába bevonták a résztvevőket, a középiskolás diákokat is, sőt megtanították őket az értékelés használatára is.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Sápiné Bényei, R. (2013). Projektoktatás − Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése. Iskolakultúra, 23(2), 96–99. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21371
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek