"Az iskola lelke a tanító." : tanítókép Peres Sándor neveléstan könyvének tükrében

Main Article Content

Krisztina Kovács

Absztrakt

A neveléstudományi vizsgálódások fejlődéséhez kapcsolódóan az utóbbi években a tankönyvkutatások egyre hangsúlyosabb módon jelennek meg, melyek lehetővé teszik a különböző szempont- és összefüggésrendszer elemzését, illetve újraértelmezését, melyek hozzájárulnak az iskola, a nevelés, az oktatás történeti feltárásának gazdagításához. A múlt neveléstan könyvei sok tanulsággal szolgálnak, tükrözik a kor szellemiségét, a külföldi pedagógiai gondolatok megjelenését a hazai oktatásügyünkben, továbbá képet adnak a szerzők gyermekszemléletéről, a tanítóval szembeni elvárásokról.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Kovács, K. (2012). "Az iskola lelke a tanító." : tanítókép Peres Sándor neveléstan könyvének tükrében. Iskolakultúra, 22(4), 79–85. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21261
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek