Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben
Main Article Content
Absztrakt
Pedagógusként talán nehéz elképzelni, hogy tehetséges diákok esetében léteznek olyan helyzetek, mikor pedagógiai szempontból az az előnyös, ha a tanulók rendszeresen hiányoznak az iskolából. Sőt, annál nagyobb nyereségre tehetnek szert, minél hosszabb időn át, és minél rendszeresebben, lehetőleg hetente teszik ezt. Természetesen ez a rendszeres „iskolakerülés” nem azt jelenti, hogy ellenőrizetlen körülmények között vesztegetik el az idejüket, hanem épp az ellenkezőjét.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Frank, A. (2012). Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben. Iskolakultúra, 22(2), 95–107. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21243
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek