Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben

Main Article Content

Andrea Frank

Absztrakt

Pedagógusként talán nehéz elképzelni, hogy tehetséges diákok esetében léteznek olyan helyzetek, mikor pedagógiai szempontból az az előnyös, ha a tanulók rendszeresen hiányoznak az iskolából. Sőt, annál nagyobb nyereségre tehetnek szert, minél hosszabb időn át, és minél rendszeresebben, lehetőleg hetente teszik ezt. Természetesen ez a rendszeres „iskolakerülés” nem azt jelenti, hogy ellenőrizetlen körülmények között vesztegetik el az idejüket, hanem épp az ellenkezőjét.

Letöltések

Article Details

Hogyan kell idézni
Frank, A. (2012). Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben. Iskolakultúra, 22(2), 95–107. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21243
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek