Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései
Main Article Content
Absztrakt
A tanulók szövegértési teljesítményéről rendszeres tájékoztatást nyújtanak az elmúlt évek nemzetközi és hazai mérései. A PIRLS és a PISA vizsgálatokban a 10 és a 15 éves tanulók teljesítményét vizsgálják, az eredmények összehasonlíthatóságát a nemzetközi szintű adatfelvétel biztosítja. Az olvasás területével foglalkozó kutatók az eredmények mögött meghúzódó okok feltárása és a szövegértési képesség fejlesztési lehetőségeinek feltérképezése érdekében a teljesítmény mögött meghúzódó olyan egyéni jellemzőket és folyamatokat is vizsgálnak, mint például az olvasási motiváció vagy az olvasási stratégiák használata.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Molitorisz, A. (2011). Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései. Iskolakultúra, 21(6-7), 157–165. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21163
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek