Az informális tanulás történeti színterei
Main Article Content
Absztrakt
A közgondolkodás a tanulást elsődlegesen a formális képzéshez köti, kevésbé tulajdonít jelentőséget az informális tanulásnak,annak ellenére, hogy az jelentős időt és teret tölt ki az egyén életében, még a magasan képzett személyek esetében is. Az egész életre kiterjedő tanulás paradigmája is (amely magába foglalja az élethosszig tartó és az élet minden területét érintő tanulást is) felértékeli az iskolán kívüli tanulás funkcióját. Tanulságosnak látszik az informális tanulás történeti vizsgálata is: annak bemutatása, hogy milyen jellegzetes színterei voltak az informális (vagy más néven: természetes, hétköznapi) tanulásnak egy adott korban.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Horváth H., A. (2011). Az informális tanulás történeti színterei. Iskolakultúra, 21(4-5), 44–54. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21142
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek