Erőszakos könyvek, erőszakos gyerekek? : A. S. Neill két gyerekkönyvéről
Main Article Content
Absztrakt
A megértés folyamata nem érzelemmentes. Az önkormányzat ülései sokszor magas érzelmi feszültséggel járnak. Ez emberi természetünk része. A nagyszerű bennük éppen az, hogy eljuthatunk az érzelmektől az értelemig. Kipróbálunk valamit, hogy mit lehetne tenni egy-egy együttélési problémával. Vagy működik, vagy nem. Ha nem, hát újra megbeszéljük, és valami mással próbálkozunk. Nem megyünk el viszont abba az irányba, hogy a másikat bűnösnek látjuk, és ezek szerint járunk el vele. A rossz út az, ha megpróbáljuk a másikkal elhitetni, hogy viselkedéséért szégyellje magát, hogy önmagát bűnösnek lássa. Erre nincs szükség.
Letöltések
Article Details
Hogyan kell idézni
Fóti, P. (2009). Erőszakos könyvek, erőszakos gyerekek? : A. S. Neill két gyerekkönyvéről. Iskolakultúra, 19(5-6), 143–150. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20861
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek