Személyesség a távoktatásban : a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében
Main Article Content
Absztrakt
Kutatásom az EPICT (Európai Pedagógusi IKT jogosítvány) kurzus magyarországi bevezetésének pilot kurzusára épül. A távoktatásos képzés célja, hogy felkészítse a pedagógusokat a számítógépes eszközök mindennapi tanórai használatára, a tanári szerep megváltozására, valamint segítse őket a technikai, módszertani és szakmai fejlődésben. A kutatás fókuszában a facilitátorok álltak, akik a pilot kurzus során pedagógiai, szociális, menedzseri és technikai szerepeket is elláttak. A kutatás eredményei igazolták a facilitátori munka fontosságát a távoktatásos pedagógus-továbbképzési kurzusokban.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Tartsayné Németh, N. (2007). Személyesség a távoktatásban : a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében. Iskolakultúra, 17(4), 38–47. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20613
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek