Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei
Main Article Content
Absztrakt
Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két intézményben megvalósuló tanárképzésben részvevők értékelési szemléletmódja között milyen hasonlóságok és különbségek mutathatók ki.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Kovácsné Duró, A. (2007). Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei. Iskolakultúra, 17(1), 135–142. Elérés forrás https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20570
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek