Duális képzés és koronavírus. Kutatás a digitális oktatási tapasztalatok tükrében

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Varga Anita
Krisztina Lászlóné Kenyeres
Orsolya Falus

Absztrakt

A duális képzés sajátossága olyan képzési mód, amely ötvözi az elméleti és a gyakorlati képzést. „Duálisnak” nevezik mivel a képzés két helyszínen zajlik - az egyetemen és a vállalkozásnál. A 2017-2021 közötti időszakban a duális képzés fejlesztésére szolgáló EFOP-3.5.1-16-2017-00006 projekt keretében kérdőíves felmérést végeztek a Dunaújvárosi Egyetemen folyó duális képzés hatékonyságára vonatkozóan. a kérdőívet az egyetem duális képzési partnerei, oktatói és hallgatói töltötték ki. A koronavírus járvány idején végzett kutatás eredményei alapján a kutatók javaslatokat fogalmaztak meg az egyetem számára, amely magában foglalja az oktatás digitális formájának részleges alkalmazását. A jelen tanulmány az eredményeket, megállapításokat és a jövőre vonatkozó tanulságokat vázolja fel a képzés hatékonyságának javítása érdekében, figyelembe véve az epidemiológiai megfontolásokat.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Hogyan kell idézni
Anita, Varga, Krisztina Lászlóné Kenyeres, és Orsolya Falus. 2020. „Duális képzés és koronavírus. Kutatás a digitális oktatási Tapasztalatok tükrében”. TAYLOR 12 (1):140-47. https://iskolakultura.hu/index.php/taylor/article/view/33973.
Rovat
Cikkek
Szerző életrajzok

Varga Anita, Dunaújvárosi Egyetem

főiskolai docens

Orsolya Falus, Dunaújvárosi Egyetem

tanszékvezető egyetemi docens