Művészetterápiás elemek alkalmazása a felsőoktatásban – pozitív tapasztalatok, hallgatói visszajelzések

Main Article Content

Enikő Turcsányi

Abstract

Az a nézet már teljesen elfogadott, hogy azon hivatások esetében, ahol emberekkel, sőt gyermekekkel foglalkoznak (tanár, tanító, óvodapedagógus, segítőszakmák stb.), mindenféleképpen rendelkezni kell legalább alapfokú pszichológiai ismeretekkel. Azonban ahhoz, hogy ezeket az elméletben megtanult ismereteket alkalmazni is tudják, hogy megtapasztalják a lényegüket, fontos némi önismeretre is szert tenni. Sokféle önismereti tréninget ismerünk, jelen tanulmányban a különböző művészetterápiás elemek személyiségfejlesztésben és önismeretben betöltött szerepét mutatom be. Mind a személyes találkozások, mind az online keretek közötti kapcsolódások vis�- szajelzéseiről is számot adok.

Article Details

How to Cite
Turcsányi, E. (2021). Művészetterápiás elemek alkalmazása a felsőoktatásban: – pozitív tapasztalatok, hallgatói visszajelzések. Módszertani Közlemények, 61(2), 93–109. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/modszertani-kozlemenyek/article/view/43535
Section
Műhely