Művészetterápiás elemek alkalmazása a felsőoktatásban – pozitív tapasztalatok, hallgatói visszajelzések
Main Article Content
Abstract
Az a nézet már teljesen elfogadott, hogy azon hivatások esetében, ahol emberekkel, sőt gyermekekkel foglalkoznak (tanár, tanító, óvodapedagógus, segítőszakmák stb.), mindenféleképpen rendelkezni kell legalább alapfokú pszichológiai ismeretekkel. Azonban ahhoz, hogy ezeket az elméletben megtanult ismereteket alkalmazni is tudják, hogy megtapasztalják a lényegüket, fontos némi önismeretre is szert tenni. Sokféle önismereti tréninget ismerünk, jelen tanulmányban a különböző művészetterápiás elemek személyiségfejlesztésben és önismeretben betöltött szerepét mutatom be. Mind a személyes találkozások, mind az online keretek közötti kapcsolódások vis�- szajelzéseiről is számot adok.
Article Details
How to Cite
Turcsányi, E. (2021). Művészetterápiás elemek alkalmazása a felsőoktatásban: – pozitív tapasztalatok, hallgatói visszajelzések. Módszertani Közlemények, 61(2), 93–109. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/modszertani-kozlemenyek/article/view/43535
Issue
Section
Műhely