A szociálpedagógus szerepéről hallgatói gondolattérképek elemzése által
Main Article Content
Abstract
Jelen tanulmány első része rövid elméleti áttekintést nyújt a pedagógusmesterség, a szociálpedagógus fogalmáról, tartalmi elemeiről. A második rész a saját kutatást ismerteti, mely a „Pedagógus mesterség” című kurzushoz kapcsolódó vizsgálat keretén belül tárja fel, hogyan vélekednek a vizsgálatban részt vevő szociálpedagógia szakos hallgatók a szociálpedagógus szerepéről és a tantárgy teljesítésére vonatkozó feladat elkészítéséről. Jelen tanulmány tehát módszertani fókuszú, és a szociálpedagógia szakos hallgatók nézőpontjából elemzi a vizsgált kérdéskört.
Article Details
How to Cite
Gál, A. (2021). A szociálpedagógus szerepéről hallgatói gondolattérképek elemzése által. Módszertani Közlemények, 61(1), 69–81. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/modszertani-kozlemenyek/article/view/34753
Issue
Section
Műhely